Valoarea minima a unei comenzi trebuie sa fie mai mare de 250 EUR fara TVA

Solutii de implementare


Solutii de implementare

Cele mai valoroase idei nu sunt acelea care te farmeca cel mai puternic, ci cele care se pot implementa cel mai eficient luand in calcul, in primul rand, detaliile legate de resurse.
Nimeni nu poate spune cu mana pe inima ca echipa lui este cea mai buna la generat idei sau cea mai creativa. Nu pentru ca ar minti, ci pentru ca nu exista termeni de comparatie. In meseria noastra, in domeniul marketingului in special, creativitatea trebuie mereu ancorata, pragmatic si rece cateodata, in podeaua ferma a realitatii.

Cui ii sunt de folos conceptele sau ideile propuse in care sunt implicate bugete exorbitante, in care se imagineaza si se implementeaza zmei desenati cu laser, proiectii pe nori sau vopsirea tuturor frunzelor copacilor in rosu? Clientului? Agentiei? Noi spunem ca ideile fantasmagoric de `creative` nu folosesc nimanui. De multe ori, am obtinut mai multe REZULTATE aplicand idei creative si simple.

Din cauza acestui pragmatism, ce ne recomanda, s-a creat o atitudine a specialistilor nostri de marketing, inclinata inspre implementarea eficienta. Inaintea, in timpul si, mai ales, dupa prezentarea propunerilor conceptuale, implicam cel putin o persoana specializata in aplicarea ideilor noastre, fie ca vorbim de implementare in spatiul virtual, evidentierea trasaturilor principale ale ideii prin materiale promotionale sau, pur si simplu, variantele tehnice de productie tipografica si publicitara, conforme cu bugetul si deadline-ul clientului.

TIMPUL NECESAR IMPLEMENTARII IDEII 
PERMITE RESPECTAREA DEADLINE-ULUI?

NE INCADRAM IN BUGET?

PUTEM ASIGURA CALITATEA SUPERIOARA A IMPLEMENTARII?

AM MAI FACUT ASA CEVA? 
AVEM TIMP PENTRU PROCEDURA DE TESTARE?

PUTEM OBTINE REZULTATE MAI BUNE
CU ALTA IDEE?

PUTEM OBTINE REZULTATE MAI BUNE CU 50% DACA ALOCAM UN BUGET CU 10% MAI MARE?