Solutii Design

Pentru o agentie, departamentul de design grafic reprezinta elementul definitoriu intre un proiect cu adevarat perfect si unul care `a iesit` bine. La TODAY, designerii sunt vedetele noastre rasfatate. Vei vedea de ce!

Pentru noi, un designer grafic bun este cel care stie sa `citeasca` clientul si sa implementeze la nivel vizual exact ceea ce defineste compania.  

Nu ne plac si nu incurajam atitudinile si stilurile personale. Nu spunem ca nu sunt bune, doar ca dorim sa se manifeste in cadrul personal. Atata timp cat agentia noastra este responsabila pentru a realiza livrabilele de design grafic, atunci este responsabila si obligata, deopotriva, sa respecte directia vizuala impusa de tot ceea ce a facut pana in acel moment clientul - materiale anterioare, manualul de brand sau manualul de identitate vizuala.

Bugetul clientului este esential, pentru ca in functie de el stim sa controlam, inca din departamentul de design, cel putin partea tipografica (Isi permite clientul sa imprime 7 culori sau ne incadram in standardul impus de spectrul CMYK).

Ca si regula interna, in masura in care timpul ne permite, incercam mereu, in limitele sus mentionate, sa aducem imbunatatiri sau sa prezentam variante corecte de abordare a acelei directii vizuale deja stabilite. De cele mai multe ori, sunt atat de bine primite incat aproape intotdeauna sunt implementate.
    
Reguli de urmat pentru design
RESPECTA MANUALUL DE IDENTITATE AL CLIENTULUI
DEADLINE-UL E MAI IMPORTANT DECAT ORICE EXPERIMENT
DACA NU E PERFECT, REFA TOT! NU UITA DE DEADLINE
VERIFICA TEXTUL DE DOUA ORI! MAI ROAGA INCA UN COLEG SA IL VERIFICE
NU EXISTA PROBLEMA DE DESIGN GRAFIC CARE SA NU AIBA SOLUTIE.