Facem marketing prietenos. Cu cookie-uri si tot ce ne ajuta sa iti dam oferte personalizate si o experienta WOW pe site.

Afla mai multe accesand Politica de utilizare cookies.

Accept Nu accept
Intra in cont
Nu ai cont?
Creeaza cont
Categorii
Promotionale WOW Promotionale de iarna Textile Office Tehnologie & Accesorii Promotionale argint / placate cu argint Genti & Calatorie Umbrele Instrumente de scris Accesorii bauturi Copii & Jocuri Vezi mai multe
Site pentru persoane juridice. Comanda minima 250 €
Categorii:
Promotionale WOW Promotionale de iarna Textile Office Tehnologie & Accesorii Promotionale argint / placate cu argint Genti & Calatorie Umbrele Instrumente de scris Accesorii bauturi Vezi mai multe
Info

Ce sunt produsele promotionale si cum poti sa le folosesti?


Produsele promotionale sunt de obicei oferite gratuit catre consumatori, in diverse campanii de vanzare sau pentru promovarea brandurilor.

Le-ai regasit de-a lungul vremii cel mai adesea sub forma:

  •         Cadourilor corporate pentru partenerii de business
  •         Darurilor pentru loializarea angajatilor
  •         Produselor pentru comunicarea promotiilor
  •         Stimulentelor pentru achizitii suplimentare
  •         Cadourilor de brand pentru evenimente de promovare (targuri, expozitii samd)
  •         Darurilor ce incurajeaza loialitatea de brand

 

De asemenea promotionalele sunt folosite in: campanii de vanzare si distributie, evenimente de strangere de fonduri, ca sa generezi noi clienti, sa promovezi brandul in contexte variate sau atunci cand se fac cercetari de marketing. 

In toata lumea, promotionalele sunt folosite zilnic si sunt cea mai eficienta poarta de acces pe care un brand o are catre viata consumatorului.

Studiile realizate de PPAI (Promotional Products Association International) arata ca 83% din consumatori folosesc promotionale mai mult de o data pe zi.

Chiar si cand un consumator primeste un promotional ce nu-i pe gustul sau, brandul continua sa fie promovat. Opt din zece consumatori transmit mai departe promotionalul, ceea ce face ca mesajul sa ajunga si mai departe (aproape 7 din 10 consumatori il ofera unui cunoscut si 1 din 3 il doneaza).


Avantajele unui produs promotional si beneficiile pe care le aduc pentru un brand:

1.     „Termenul de expirare” este foarte mare (gandeste-te doar cati timp poti folosi un stick sau un pix, fara intreruperi) iar asta inseamna ca vei reusi sa transmiti mesajul tau pe perioade mari de timp si sa cresti sansele ca el sa fie retinut.

2.     Ofera libertate consumatorilor care pot alege cand si cum sa foloseasca produsul cu mesaj publicitar. In acest mod, promotionalele te ajuta sa depasesti barierele cognitive pe care consumatorii le fixeaza ca sa respinga publicitatea invaziva

3.     Asigura o metoda eficienta si directa de comunicare intre brand si consumator, in plus creaza o legatura nemijlocita si care nu depinde de factori externi (ca in cazul media clasice unde consumatorii trebuie sa urmareasca un anume program, la anumite intervale ca sa fie expus mesajului de brand)

4.     Ofera promovarii un rol functional in viata consumatorilor. Asta intareste expunerea de brand si experienta consumatorului cu brandul. Ceea ce in final se traduce in achizitie mai usoara a produsului atunci cand consumatorul se afla la raft (pentru ca in memoria sa brandul se bucura deja de familiaritate)

5.     Sporeste numarul cautarilor de brand si numarul cererilor de oferta. Aceleasi studii realizate de PPAI arat ca 8 din 10 consumatori spun ca au o impresie mai buna despre un brand dupa ce au primit un promotional de la acesta. Mai mult, 8 din 10  au cautat brandul in online dupa ce au primt promotionalul si 83% au declarat ca este mult mai probabil sa cumpere produse de la acesta.

Comanda cataloagele noastre
Usureaza-ti munca de cautare cu ajutorul cataloagelor cu promotionale.
Comanda