Implementare creativa

Daca designerii nostri sunt vedetele rasfatate din agentie, atunci copywriterii sunt impresarii lor, cei care pot pune in valoare, aproape din umbra, prin continut, prin slogane si texte gandite la lumina sclipirilor geniale, orice lucrare vizuala.

Copywriterii buni sunt o specie rara si ciudata. Stim asta si nu credem ca este o problema. Multi ar spune ca au fite: au nevoie de spatiu, si de timp si fizic, cred ca sunt genii (de multe ori sunt), au obsesii (cine nu are?), sunt fixisti cu munca lor (decat sa le tai o fraza dintr-un text, mai bine le-ai taia un deget). Si cu toate acestea sunt cei care, de cele mai multe ori, catalizeaza cel mai bine informatiile sterile in idei, formulari sau texte absolut surprinzatoare.

Un text bun te face sa plangi chiar daca in el e vorba despre beneficiile detergentului ecologic cu extract de urzica. Un slogan bun poate lasa amprente permanente in memoria celor care il aud. Un storyboard bun poate crea, literalmente, emotie palpabila si cuantificabila. Un mesaj creativ de promovare poate schimba TOTUL intr-o campanie. In bine si in rezultate enorme in vanzari.

Magia textelor este, pe langa muzica si vizual, forta care ne face sa ne admiram si sa ne pretuim copywriterii, este starea care te va face, in calitate de client, sa ne aplauzi, daca e cazul.
    
Ziua unui Copywriter:
o CAFEA TARE DE EXERCITII DE VOCABULAR
CONTEPLARE DESPRE MAGNIFICUL INUTILITATII UNEI CULORI
MUNCA IMPUSA CU FORTA BRUTA
DIALOGURI UNIDIRECTIONALE CU COLEGII DE lA DESIGN
REPRIZA DE APRECIERE DE SINE `SUNT BUN, STIU ASTA`
                                                                 pamflet admirativ