Idei de promovare

Idei de promovare

Mereu exista cateva ingrediente care stau la baza oricarui proiect de succes. Pe langa buget si brief general, favorita noastra este IDEEA care imbraca conceptul.

Pe primul loc, atunci cand incepem un proiect nou, fie el de marketing integrat sau actiune promotionala, punem mereu timpul petrecut in compania singurei entitati care poate sa ne spuna incotro se ne indreptam creativitatea: clientul.
Sedintele de briefing, detaliile legate de contexte, reperele de buget, de resursa umana interna disponibila, dorintele si mai ales, indicatorii de succes ne ajuta sa creem cea mai solida baza posibila.
Pe aceasta baza, mai intai intern, vom imagina nenumarate variante, vom testa extremele si vom alege propunerile cele mai potrivite pentru client, pentru compania care va beneficia de ideea noastra.
Unul dintre criteriile importante de a alege care idei ajung sub forma de propuneri la clientul nostru, reprezinta indicatorii de performanta. Care idei pot obtine cele mai bune rezultate in conditiile date de buget si de context? Aici intervine in primul rand experienta noastra, dobandita de-a lungul anilor, si rezultatele obtinute in proiecte si conditii similare.

BRIEFING

Discutam impreuna cu clientul toate detaliile.

DE-BRIEFING

Analizam din perspectiva specialistului detaliile frunizate si le traducem echipei noastre.

Cercetare

Analizam contexte interne, actiuni precedente atat ale agentiei, cat si ale companiei.
Ne facem temele!

Ne jucam

Sedintele noastre de brainstorming incipiente sunt prilej de bucurie si de joaca
serioasa cu ideile.

Alegem

Din toate ideile alegem doar cele care se pot implementa realist si care indica cele mai bune prognoze de rezultate.

Propunem

La client ajung doar acele idei - propuneri care ne conving in primul rand pe noi.