Valoarea minima a unei comenzi trebuie sa fie mai mare de 250 EUR fara TVA

Idei de promovare

MEREU EXISTA CATEVA INGREDIENTE CARE STAU LA BAZA ORICARUI PROIECT DE SUCCES. PE LANGA BUGET SI BRIEF GENERAL, IUBIM IDEEA CARE IMBRACA CONCEPTUL.

Pe primul loc, atunci cand incepem un proiect nou, fie el de marketing integrat sau actiune promotionala, punem mereu timpul petrecut in compania singurei entitati care poate sa ne spuna incotro se ne indreptam creativitatea: clientul.

Sedintele de briefing, detaliile legate de contexte, reperele de buget, de resursa umana interna disponibila, dorintele si mai ales, indicatorii de succes ne ajuta sa creem cea mai solida baza posibila.

Pe aceasta baza, mai intai intern, vom imagina nenumarate variante, vom testa extremele si vom alege propunerile cele mai potrivite pentru client, pentru compania care va beneficia de ideea noastra.

Unul dintre criteriile importante cand alegem propunerile pentru clientul nostru, reprezinta indicatorii de performanta. Care idei pot obtine cele mai bune rezultate in conditiile date de buget si de context?

Aici intervin in primul rand experienta noastra, dobandita de-a lungul anilor, si rezultatele obtinute.