Idei de promovare

Mereu exista cateva ingrediente care stau la baza oricarui proiect de succes. Pe langa buget si brief general, favorita noastra este IDEEA care imbraca conceptul.

Pe primul loc, atunci cand incepem un proiect nou, fie el de marketing integrat sau actiune promotionala, punem mereu timpul petrecut in compania singurei entitati care poate sa ne spuna incotro se ne indreptam creativitatea: clientul.

Sedintele de briefing, detaliile legate de contexte, reperele de buget, de resursa umana interna disponibila, dorintele si mai ales, indicatorii de succes ne ajuta sa creem cea mai solida baza posibila.

Pe aceasta baza, mai intai intern, vom imagina nenumarate variante, vom testa extremele si vom alege propunerile cele mai potrivite pentru client, pentru compania care va beneficia de ideea noastra.

Unul dintre criteriile importante de a alege care idei ajung sub forma de propuneri la clientul nostru, reprezinta indicatorii de performanta. Care idei pot obtine cele mai bune rezultate in conditiile date de buget si de context? Aici intervine in primul rand experienta noastra, dobandita de-a lungul anilor, si rezultatele obtinute in proiecte si conditii similare.
    
BRIEFING
Discutam impreuna cu clientul
toate detaliile.

DE-BRIEFING
Analizam din perspectiva
specialistului detaliile frunizate
si le traducem echipei noastre.

Cercetare
Analizam contexte interne,
actiuni precedente atat ale
agentiei, cat si ale companiei.
Ne facem temele!

Ne jucam
Sedintele noastre de
brainstorming incipiente sunt
prilej de bucurie si de joaca
serioasa cu ideile.

Alegem
Din toate ideile alegem doar
cele care se pot implementa
realist si care indica cele mai
bune prognoze de rezultate.

Propunem
La client ajung doar acele idei -
propuneri care ne conving in
primul rand pe noi.