Schimbările sunt parte din
viața noastră, a tuturor. Ne schimbăm garderoba, look-ul sau atitudinea.
Adesea, o schimbare anunță adoptarea unei noi direcții, o nouă abordare în
gândire sau în fapte ori chiar o nouă identitate. Ne schimbăm cu un scop:
să devenim mai buni. Doar atunci transformarea este cu adevărat benefică: în
momentul în care simți că poți expune o versiune mai bună a ta, când noua cale
pe care pășești scoate din tine tot ce e mai bun. Today
Advertising își schimbă look-ul pentru a marca o bornă a existenței sale,
dovada maturității și dorința de a deveni cea mai plăcută variantă a sa de până
acum!
Da, am ajuns la vârsta la
care suntem suficient de maturi încât să trecem strada fără să ne țină nimeni
de mână, dar ne-am păstrat firea jucăușă, energia și imaginația la cote maxime
pentru ca experiența cadourilor noastre să fie una de neuitat. De 14 ani,
reinventăm ceea ce înseamnă cadouri promoționale. Am mizat pe obiecte cu
adevărat utile, inedite, pe care le-am ambalat în cele mai frumoase sentimente,
căci oferirea unui cadou nu presupune doar obiectul dăruit în sine, ci mai ales
plăcerea de a pune zâmbete pe chipurile oamenilor, bucuria care îmbracă și
încălzește suflete și sentimentul că dăruind perpetuezi fenomenul „love to
give”.
Noua
imagine surprinde spiritul nostru, latura activă, jucăușă, jovialitatea și
determinarea noastră. Nimic nu e imposibil pentru noi, iar cine ne pune la
încercare, nu ne uită! De-a lungul existenței noastre, am luptat contra cadourilor
promoționale nașpa, fără utilitate și gust, slab calitative și
banale, deoarece să dăruiești este un act plin de încărcătură, este un gest ce
comunică direct și presupune un limbaj propriu. De 14 ani vorbim limba
cadourilor promoționale pline de farmec și inovație, ceea ce ne face și mai
încrezători în superputerile noastre și ale darurilor pe care
le pregătim:
Dorim să
transmitem mii de mulțumiri celor care ne-au ajutat să creștem și să aducem în
vizor cadouri promoționale inspirate și utile, oamenilor care au crezut în
puterea cadourilor de a crea amintiri de neuitat și de a consolida relațiile
companiei cu angajații sau colaboratorii. La urma urmei, indiferent de rolul pe
care îl jucăm în viața profesională, dincolo de armura office, cu
toții suntem oameni și adorăm să oferim și să primim cadouri, cu sau fără
motiv, indiferent de data din calendar.