Valoarea minima a unei comenzi trebuie sa fie mai mare de 250 EUR fara TVA

Garantia Today Advertising

13.07.2017 in Diverse

Oricat de inovator ar fi produsul ales de tine, oricat de mare ar fi  bugetul alocat pentru campania de marketing, aceste lucruri nu mai conteaza daca darurile tale nu ajung la timp sau si mai rau! daca sunt imprimate cu texte gresite sau vopseluri care se iau la prima spalare.

"O zicala spune ca oamenii nu tin minte mereu ce ai spus, dar vor sti intotdeauna cum i-ai facut sa se simta."

Tradus in limba promotionalelor, textul de mai sus ne arata importanta pe care trebuie sa o acordam imprimarii cadourilor pe care le vom oferi, dar si calitatii acestora si modului in care ele sunt livrate.

La fel ca in orice alt segment al vietii noastre, clientii si partenerii de business, tin minte un dar care nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor si povestesc experienta negativa celor din jurul lor.

Astfel, compania ta are de suferit, tu capeti o reputatie proasta, pierzi clienti si trebuie sa cheltuiesti alti bani ca sa indrepti greselile de care nu te faci vinovat.


Garantiile noastre pentru campanii uimitoare, fara stres!


Cele peste 10 mii de campanii incheiate cu succes in cei 10 ani de zile pe taramul promotionalelor uimitoare, ne-au demonstrat ca indiferent cat de inovatoare sau utile sunt produsele, acestea trebuie:

- sa ajunga la timp, in termenii specificati de clientul nostru

- sa aiba imprimari de cea mai buna calitate, pentru ca mesajele sa fie vazute usor, de un numar cat mai mare de oameni, pe o perioada lunga de timp

Tocmai pentru ca stim cat de importante sunt aceste lucruri, iti GARANTAM calitatea imprimarii si data de livrare a produselor comandate din portofoliul nostru.

Iata cei trei pasi simpli pe care trebuie sa ii parcurgi ca sa te bucuri de garantiile noastre:

1. Alegi produsele promotionale din gama noastra

2. Respecti recomandarile specialistilor nostri pentru personalizarea lor

3. Te asiguri ca ai comunicat detaliile corecte pentru livrarea produselor

Odata ce ai bifat aceasta lista, poti sa te lasi cu incredere pe mana specialistilor Today Advertising. Noi ne vom asigura ca darurile tale ajung la timp si ca arata impecabil, pentru ca tu sa te bucuri de efectele campaniilor cu produse promotionale WOW!






Distribuie:

Articole recomandate

Ce inseamna 10 ani de Today?

Ce inseamna 10 ani de Today?

01.03.2017

Cu entuziasm și pasiune, anunțăm implinirea a 10 ani de activitate în domeniul promoționalelor. 10 Ani în care am avut peste 10.000 de proiecte finalizate cu succes, alături de voi, cei peste 1000 de clienți mulțumiți. 10.000.000 de produse personalizate pentru diverse campanii. 20 de domenii de activitate deservite, oferind  idei ingenioase.

Citeste mai departe
Despre vin, numai de bine!

Despre vin, numai de bine!

01.03.2017

Sigur vă veți întreba de ce am scrie tocmai noi despre vin! Însă cine nu ar scrie? Vinul înseamnă pentru fiecare dintre noi ceva. Încă de la prima împărtășanie, când i-ai simțit gustul până acum, când, fără să vrei, consumi o sticlă întreagă, atunci când lucrezi noaptea la un proiect. Așa-i?

Citeste mai departe
Ce să nu faci într-o campanie cu promoționale!

Ce să nu faci într-o campanie cu promoționale!

01.03.2017 in Diverse

Pentru că cele mai bune campanii de promovare sunt cele în care se folosesc produse promotionale și de cele mai multe ori cei care se ocup de achiziționarea acestora nu cunosc suficiente detalii astfel încât să obțină cele mai bune rezultate în urma acesteia, venim în ajutorul tău și al lor  pentru ca munca ta să fie cu folos.

Citeste mai departe
Strategii de promovare a afacerii utilizand materiale promotionale

Strategii de promovare a afacerii utilizand materiale promotionale

19.07.2017 in Noutati

Companiile au mult capital de imagine de castigat de pe urma folosirii materialelor promotionale, care vin ca o completare a unei strategii de marketing eficiente.

Produsele promotionale nu numai ca au o contributie insemnata la construirea unui brand puternic, dar ii si ajuta pe cei care le primesc sa isi aminteasca mai usor numele companiei si sa isi formeze o parere buna despre aceasta. De aceea, o campanie de marketing ar trebui sa aloce un buget si pentru aceasta strategie care aduce brandului o expunere binevenita.

Citeste mai departe